Sposób mówienia o tym, że tworzenie ciekawych treści na social media jest jak bycie pisarzem. Musisz znać swoich odbiorców i mieć jakąś kreatywność. Kiedy czytasz książkę lub magazyn, nie pomijasz po prostu części, które nie są tak interesujące jak inne, ponieważ wszystkie są połączone. Tak to działa również w mediach społecznościowych.
Nie da się tworzyć ciekawych treści w mediach społecznościowych, jeśli nie poznasz swoich odbiorców – każdy kanał jest inny, podobnie jak ludzie, którzy z nich korzystają. Na przykład użytkownicy Instagrama uwielbiają zdjęcia, ale mogą uważać filmy za nudne, więc może powinieneś używać Instagrama do filmów, ale nie do postów opartych na tekście. A zamiast pisać codziennie o nowym produkcie na Facebooku, może ciekawsza byłaby współpraca z innymi firmami z Twojej branży i wymyślanie konkursów, w których ludzie mogliby wygrać te nowe produkty.
Kreatywność jest kluczem w tym procesie tworzenia interesujących treści na mediach społecznościowych. Jeśli wciąż będziesz wymyślać nowe pomysły i testować je, aż znajdziesz to, co działa najlepiej dla twoich odbiorców, wkrótce zauważysz, że więcej osób reaguje na twoje treści niż wcześniej i ekscytuje się tym, co udostępniasz.
Podobne artykuły znajdziesz na stronie medialis.pl